Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Ar SEO straipsniai reikalingi?

Pradėjus kalbėti apie SEO straipsnius, pirmas klausimas, kuris kyla “Ar apskritai 2021 metais pats SEO yra reikalingas ir aktualus?” Ir toks klausimas yra keliamas bei bandoma į jį atsakyti ne tik lietuviškuose portaluose ir diskusijų forumuose, bet ir užsienietiškuose.

Tikriausiai nenustebsite, jei pasakysiu, jog į tokį klausimą dažniausiai bando atsakyti SEO paslaugų teikėjai, tokie kaip ir aš, SEO Fausta (SEO Fausta internetinė svetainė). Tai kaipgi yra iš tikrųjų?

SEO paslaugos. Ar jos reikalingos?

SEO paslaugų teikėjai, manau, vienbalsiai pasakys -Taip! Nes tai yra jų ir mano duona (SEO Fausta. SEO paslaugos). Vis tik pabandysiu pažvelgti iš šono, neutralesnės pozicijos.

Dažnai tenka susidurti su įvairiomis internetinių svetainių kūrimo platformomis, kurios tampa vis labiau draugiškos paprastiems vartotojams, ne tik programuotojams. Ir šiose platformoje, pvz. wix.com, webnode.com yra sukurti nustatymai būtent SEO. Labai dažnai prie šių nustatymų pateikiami gana detalūs paaiškinimai, kaip ir ką reikia užpildyti, kad internetinės paieškos sistemos gerai vertintų internetines svetaines ir jas aukštai reitinguotų.

Vadinasi SEO nustatymai yra reikalingi. Wix.com oficialiai paskelbė bendradarbiaujanti su Google ir iš wix.com platformos galima tiesiogiai internetines svetaines susieti su Google paieškos sistema.

Dar daugiau, kiekvienais metais ir net dažniau Google pateikia rekomendacijas, neatskleisdami tikrojo algoritmo, kur link reikia vystyti internetines svetaines, kad pastarosios kuo labiau atitiktų vartotojų lūkesčius ir tuo pačiu tokias internetines svetaines aukštai bei gerai reitinguotų paieškos sistema.

Taigi tokie pavyzdžiai veda link to, jog SEO yra reikalingas ir būtinas dalykas. Tik kaip ir viskas, SEO transformuojasi, keičiasi. Daugelis techninių sprendimų dabar jau yra lengvai realizuoti internetinių svetainių kūrimo platformose. Dėl šios priežasties SEO paslaugų teikėjams reikia prisitaikyti ir įdėti žymiai daugiau kūrybiškumo į įvairius tekstus, internetinių svetainių turinį, siekiant patraukti klientų dėmesį.

SEO straipsnis. Reikalingumas ir nauda?

Lietuviška praktika

SEO straipsnis - tai vienas iš SEO įrankių, leidžiantis paskleisti informaciją apie internetinę svetainę su nuorodomis į ją (atgalinių nuorodų kūrimas). Anksčiau SEO straipsniams nebuvo teikiama daug dėmesio kūrybos prasme, tai buvo trumpi, sausi tekstai su nuorodomis, talpinami į SEO straipsnių portalus. Bet kaip jau ir minėjau, SEO transformuojasi, taigi ir reikalavimai SEO straipsniams taip pat pasikeitė.

Dabar rekomenduojamas SEO straipsnio ilgis ne mažiau 300 žodžių, būtinas raktinių žodžių naudojimas, sklandus ir įdomus bei unikalus tekstas, galimos 2-3 skirtingos nuorodos.

Kodėl SEO straipsnis turi būti ne trumpesnis nei 300 žodžių?

Atsakymas gan paprastas, t.y. Google rekomendacija apskritai tekstams: internetinių svetainių tekstai, tinklaraščio įrašai, straipsniai. Taigi tekstai, kurie yra 300 žodžių ir ilgesni, priskiriami vertingiems tekstams ir tokie tekstai patenka į paieškos sistemų vertinimo algoritmų “akiratį”. Į šią rekomendaciją turėtų atkreipti dėmesį ir internetinių svetainių kūrėjai! (SEO Fausta. Internetinių svetainių tekstų rašymas).

Bet vien tik teksto ilgis neturėtų jūsų suklaidinti, nes antras ir neatsiejamas dalykas - teksto turinys!

Tarptautinė praktika

Jei pasigilintume į anglakalbių šalių praktiką (informaciniai ir analitiniai straipsniai anglų kalba), surastume skirtumų. Kaip ir pas mus galioja sąvoka SEO straipsnis (SEO article), tai trumpas tekstas apie įmonę ar paslaugas, naudojant raktinius žodžius ir nuorodas. Vistik skirtumas toks, jog rekomenduojama apimtis ne mažiau 600 žodžių (tai maždaug 2/3 A4 formato lapo, rašant 11-12 dydžio šriftu).

SEO Fausta. SEO paslaugos. SEO straipsniai, jų reikalingumas ir nauda
SEO Fausta. SEO paslaugos. SEO straipsnis
Toliau analizuojant SEO straipsnio rašymo ypatumus, akivaizdu, jog pastaruoju metu dažniau kalbama ne apie SEO straipsnio rašymą, bet apie įdomaus, informatyvaus straipsnio rašymą, kuriam būtų pritaikomos SEO taisyklės (raktiniai žodžiai, nuorodos, nuotraukos ir pan.). Idealiems straipsniams priskiriami 1000-2000 žodžių straipsniai. Tokios pat taisyklės - rekomendacijos galioja ir tinklaraščių įrašams/ straipsniams.

Taigi jei į SEO straipsnius žvelgsime, kaip į įdomaus turinio straipsnius, kuriems pritaikytos SEO taisyklės, tuomet šių straipsnių nauda yra neabejotina! Įdomus turinys visada pritraukia tikslinę auditoriją.

Reziumuojant galiu pasakyti, jog tvarkingas pagal taisykles parašytas neilgas SEO straipsnis yra žymiai geriau nei jokio. Ir vis dėlto jei turite galimybių, rašykite įdomaus turinio informatyvius straipsnius ir jiems pritaikykite SEO taisykles. Tokio pobūdžio straipsniai ne tik parodys Google, kad jūs kuriate kokybišką turinį, bet ir pritrauks interneto lankytojus į jūsų internetinę svetainę.

Komentarai