Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Paliesti, paragauti, pasimatuoti - ar tikrai vienintelis būdas nusipirkti prekę ar paslaugą?

Ar daug liko galvojančių, kad nusipirksime kokybiškesnę prekę ar paslaugą, jei ją paragausime, paliesime, pasimatuosime ar kitaip “gyvai” ją apžiūrėsime?

Atsakymas tikriausiai būtų “taip” iš pardavėjų ir ypač iš pirkėjų pusės. Žinoma “gyvas” kontaktas yra mums labiau įprastas ir priimtinas.

Bet dabartinė situacija dėl Covid-19 verčia permąstyti šį, kaip vienintelį, pirkimo/ pardavimo būdą. Kadangi koronaviruso pandemija nuolat mums grasina įvairiais apribojimais, judėjimo suvaržymais, karantinu, turime galvoti apie persiorientavimą ir būdą pirkti/ parduoti be tiesioginio kontakto.

Akivaizdu, jog būdas pirkti/ parduoti persikelia į internetinę erdvę.

Ar patirsime tokį patį apsipirkimo džiaugsmą, pirkdami internetu?

Tikriausiai ne, tačiau tai būdas prekę/ paslaugą parduoti/ įsigyti. Ir didžiausias iššūkis, kurį turi apmąstyti pardavėjai - kaip pateikti, pristatyti, aprašyti prekę/ paslaugą, kad ir kompiuterio ar mobilaus įrenginio ekrane tai atrodytų pirkėjui patrauklu ir aišku. Žinoma, aprašoma prekė/ paslauga turi atitikti realybę, pateikiamą kokybę ir pan. Darbas išties nėra lengvas, ypač jei anksčiau to nedarėte.

Kuo tikslesnę informaciją pateiksite, tuo didesnė tikimybė, kad pirkėjas pasirinks jūsų prekę/ paslaugą. Tai ypač svarbu, kadangi pirkėjas pirmiausiai turi rasti jūsų prekę internetinės paieškos sistemose ir tik tada jūs kaip pardavėjas pateksite į internetineės prekybos varžytuves.

Tinkamas prekių/ paslaugų aprašymas ir pateikimas internetinėje svetainėje ar internetinėje parduotuvėje - būdas būti surastiems internetinėje paieškoje ir pritraukti naujus klientus?

SEO Fausta: raktiniai žodžiai internetinėje svetainėje

Pasiekti aukščiau aprašytus tikslus, būtina atkreipti dėmesį į raktinius žodžius, t.y. žodžiai, kuriais pirkėjai ieško jūsų prekių/ paslaugų internete. Šiuos žodžius galite išsirinkti patys, tiesiog bandydami numanyti, kokiais pagrindiniais žodžiais ar frazėmis yra ieškomos jūsų prekės/ paslaugos. Paprastesnis ir greitesnis būdas atrasti raktinius žodžius - kreiptis į SEO paslaugas teikiančias įmones, kurios naudoja raktinių žodžių paieškos įrankius.

Turint raktinius žodžius, juos būtina įterpti į jūsų prekių/ paslaugų aprašymus internetinėje svetainėje ar internetinėje parduotuvėje. Pagrindinius raktinius žodžius reikia naudoti ir kitose marketingo akcijose ar kampanijose, ypač socialiniuose tinkluose,  kurie pritraukia dideles potencialių klientų auditorijas.

Daugiau informacijos apie raktinius žodžius, raktinių žodžių paiešką ir SEO paslaugas skaitykite www.seofausta.lt

Komentarai